Veckans planer

// Vardagsbloggande //

Hade en lugn start på veckan, men nu blir det desto mer på schemat. Dock jävligt nice
saker! :D Tur att jag har en "ledig" dag idag, så min hals får en chans att vila. Tränade
MRL i måndags, vilket inte var helt genomtänkt... Fick värsta träningsvärken (får sällan
träningsvärk numera) så det var ju iofs lite gött, haha, men halsen blev ledsen... :/

Torsdag:  Burlesque och chairdancing med min fina syster (länk till hennes blogg)
Fredag:  Photoshoot, beauty, med grymma Rania (länk till hennes hemsida)
Lördag:  Förhoppningsvis Zumba, dvs om halsen tillåter efter torsdagsdansandet, och
till kvällen BIOOO!!! :D Les Miserables med Martina (länk till hennes blogg)
Söndag:  Eventuellt Coreball om hälsan/halsen uppför sig

Vad ska ni hitta på under resten av veckan? :)
Bli statist redan idag - sök över 1000 jobb!

Kommentarer

  • Elina Meuller Photography säger:

    sv: Tusen tack blir vekligen jätte glad! :)

    Jätte gärna, söker alltid nya modeller och jag gillar dina bilder. Dock är jag sällan i Göteborg men om det nån gång händer får jag höra av mig :)

    Svar: Do it! :D
    Charlotte / hellbird.se

    2013-01-17 | 19:46:05
    Bloggadress: http://meullerphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här: