Männen i mitt liv

// Tänkvärt, Vardagsbloggande //

Nu jäklar blir det hjärtligt på bloggen! ;D Får väl börja med de tre viktigaste "männen":
pappsen, min fantastiska storebror, samt min älsklingsbitch till katt! <3 .....fast det var
inte riiiktigt dessa jag tänkte skriva om, så nu till poängen/tanken bakom rubriken! ^^

Skrev en status på Facebook igår (OMG!?) som såg ut följande:
Så ja-a, let's start!? Jag är en person som pratar med de flesta om det mesta, men det
är egentligen inte speciellt många (snarare väldigt få) som jag verkligen känner att jag
kan 'öppna alla dörrar för'.....hajjar ni? Haha, kan inte uttrycka mig bättre just nu.

Anyway, några av de som JAG ser som mina 'bästa' vänner (och detta är från mitt håll,
hur JAG uppfattar och uppskattar några speciella personer  -  räknar alltså inte med att
'alla' av dem ser mig på samma sätt) är killar. Där kom det; männen i mitt liv! :P

Nu tänker jag vara lite smått fräck och nämna dessa, woop! Vi har en FabZ, Johnnyboy,
Arv, Johan och Pålle. Dessa fem är så SJUKT olika, men fantastiska på de flesta sätt! :)
Jag träffar dem inte jätteofta, tyvärr, men det känns som att när vi väl träffas så "tar vi
upp där vi slutade", utan några som helst konstigheter (vilket bara det är väldigt skönt).
Med tjejer är det /oftast/ inte lika lätt, haha. Om någon av er läser detta, så hoppas jag
att ni inte tar illa upp för inlägget! Vore hemskt. Ta det som en fin komplimang istället!!!
På tal om det, så är jag förmodligen lika dålig på att GE komplimanger som att ta emot
dem... Jag ska jobba på det. Detta kanske kan räknas som en början?

Det negativa med att känna så otroooligt fina killar är att ribban för en framtida "man"/
pojkvän/åsna/TV (???) är förjävla högt uppsatt! Alla 'nya' jag träffar kommer jämföras
med fem killar som alla har någon/några sidor som jag tycker galet mycket om. Så att
någon plötsligt (ever?) skulle dyka upp och vara nån slags perfekt mix av dessa känns
inte helt troligt, haha! Hade nog bara varit läskigt.... De här guldklimparna till killar ska
ha alla sina sidor, bra som dåliga, det är ju därför de är så himla bra! :)

Enough said. Ni är fina och betyder mycket för mig. Kom ihåg det (- även när jag beter
mig som en totalpajjas med dåligt humör, fult smink och är allmänt PMS-jobbig)! <3

Kommentarer

  • Adela Dimerius säger:

    Hej!

    Vill du vinna en egen domän? Gå in på min blogg och var med och tävla!

    Kram

    Svar: Missat att jag redan har en egen domän!? Spam-kommentarer = dislike.
    Charlotte / hellbird.se

    2013-01-30 | 23:07:39
    Bloggadress: http://lifeinamsterdamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: