Torsdagsflås

// Träning //

Brrr, känner mig helt genomfrusen... Urk, inte alls gött. Plötsligt blev det ju minusgrader
och snö igen. Sverige är verkligen bra på att variera väderläget, ibland lika oväntat som
mina humörsvängningar, haha.

Ska iväg till gymmet sen, så hoppas på att få upp värmen då iaf! Torsdag = min favorit-
kombo: Bodycombat + CXWORX. Can't go wrong!! Har varit lite kass på träningsfronten
det senaste, men torsdagar är ett säkert kort på att jag kommer iväg, vilket betyder att
det iaf blir MINST ett konditions- och ett styrkepass i veckan... Men måste komma igång
så att det blir liiite mer utspritt också... De senaste två tisdagarna har jag dock gymmat
med Alma. Vi har kört funktionell träning till max och det har känts jäkligt gött!! Haft lite
träningsvärk i ryggen efter senaste omgången....himla gött faktiskt  -  att känna att man
verkligen får någonting gjort! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: