Hjälp mig.

// Mitt ätstörda liv //

Då ligger jag här igen, i min säng, med hjärtklappning efter en jävla hetsätningsattack.
Fått tid till bedömningssamtal den 6:e maj, känns som det är en evighet till dess... Fick
en tid den 29:e april först, men då är jag i England. Ska bli kul att resa iväg med en av
mina allra bästa vänner  -  hon bor i Tyskland (hon ÄR tysk alltså) så vi ses sällan. Ska
hälsa på vår gamla au pair-familj i West Sussex. Är dock lite nervös för hur det ska gå.
Har haft EN hetsätningsfri dag de senaste 2, snart 3, veckorna. EN! Känns inte så jävla
stabilt... Varför händer detta mig!? Fan, jag orkar inte. Min kropp orkar inte. Hjälp mig.


Bär en egendesignad klocka - klicka här för att komma igång!

Kommentarer

  • Amanda n säger:

    Usch :( men BRA att du tar tag i det och bokar en tid! Hoppas verkligen att skiten någon gång kan vända! Håller tummarna! Kram /Amanda

    Svar: Ja, det är skit att det ska ta så lång tid/vara så krångligt när man är i akut behov av hjälp. Mår verkligen åt helvete, så det är dags att ta tag i det en gång för alla! Kram!
    Charlotte / hellbird.se

    2013-04-18 | 21:19:01
    Bloggadress: http://canadamanda.blogg.se
  • healthyy.blogg.se säger:

    Var stark! Du kommer klara detta och en dag kommer du vara fri från alla tvångstankar.
    Hoppas allt ordnat sig snart! kram! :)

    Svar: Hoppas det, känns jävligt mörkt i nuläget... Blä... :( kram!
    Charlotte / hellbird.se

    2013-04-24 | 20:53:35
    Bloggadress: http://healthyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: