Blir bara värre

// Vardagsbloggande //

Hade hoppats på att friskna till nu till helgen, men nej, känns bara som att det blir värre.
Jävla skit, har en kursstart på Sportlife (yes, kursstart nummer två) på söndag, med lite
äldre barn. Kan inte påstå att det ser helt ljust ut alltså... Precis 'annonserat' efter någon
som kan ställa upp som vikarie om jag inte, rent mirakulöst, blir bättre snart...

Att försöka somna när man har superont i halsen, och är totalt täppt i näsan, är inte helt
lätt, som många säkert vet.. När min älskade katt sen väcker mig (genom att gå runt på
fönsterblecket) vid 3-4-tiden på natten, när jag äääntliiigen kommit in i en djup sömn, är
det i princip omöjligt för mig att somna om  -  i vanliga fall.. Nu när jag dessutom är sjuk
är det typ värdelöst.. Så ja, sömnbrist, rödsprängda ögon, täppt näsa och ömmande hals
är vad som underhåller mig just nu... "Jippi"... :/ Hade väl kunnat ha det liiite roligare en
fredag, trots pissvädret...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: