Nämen hej

// Mitt ätstörda liv, Träning, Vardagsbloggande //

Här var det bannemig bloggtorka... Kan bero på att jag spenderar väldigt mycket mindre
tid vid datorn numera (halleluja!!!), och kollar mail, Facebook etc. via mobilen istället. Är
tyvärr lite svårt att blogga med mobilen eftersom jag inte har en ifååån änna  -  och nein,
har inte tänkt skaffa det heller. Punkt.

Anyway, en väldigt trevlig sak som inträffade idag;  hoppade över Bodycombat'en för att
jag kände mig lite seg (nej, DET var väl inte så trevligt), men gick iallafall på CXWORX...
Under passet såg jag, såklart, migsjälv i spegeln, och kände "shiiieet pommes, min kropp
börjar ju se riiiktigt jävla najs ut!"... !?!?!??!?!?!?!? HALLELUJA MOMENT  -  IGEN !!! ^^

.......och så avslutar vi med ett hett musiktips:  Oh My! - Dirty Dancer (Alvin Risk Remix)
Jag kan verkligen inte sluta lyssna, så sjuuuuukt pepp låt. Wohoo.

Kommentarer

  • stefan nilhag säger:

    men rödtott, var vill du resa med din kropp? inte tillbaka till modell 2009?

    Svar: Njae, inte riktigt. Eller ja, modell 2009 hade funkat - men inte 07/08. Nu vet jag ju vad som kan hända vid "överdrift" och känner igen varningssignalerna om det skulle gå för långt. Har ett ganska exakt mål (lite angående vikt, men snarare mål-mått), så det är under kontroll.
    Charlotte / hellbird.se

    2012-10-11 | 20:57:49

Kommentera inlägget här: