Packaaa

// Resor / Travelling //

Jag måste vara sjuk eller något  -  börjar packa hela TVÅ dagar innan resan!!! Har nog
aldrig hänt innan, hahaha. Men, känner jag mig själv rätt så blir det ändå panic-in-the-
house imorgon. Antar att det hör till... Eller!? :P


Ska bli riiiktigt gött att komma iväg lite. Slösa pengar... Haha. Måste fixa alla julklappar
liksom. Grymt skönt om man lyckas ha det klart redan i November. Att springa runt och
hetsköpa skit den 23:e December är inget jag diggar iallafall!!! Sen tycker jag att det är
roligare att köpa saker utomlands, då är risken ganska liten att någon får samma "vad-
det-nu-är" av nån annan. Att behöva byta sina julklappar pga. dubletter är ju inte heller
speciellt kul... Jaja, nu ska jag fortsätta packa. Milano is getting closer, wehoo!!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: