Milano 8-11/11

// Photos, Resor / Travelling //

Jaha, vad ska man säga...? Fick inte riiiktigt gjort det jag skulle i Milano. Kände mig sjuk
på lördagen, så spenderade mest tid på hotellet tyvärr (viktig shopping-tid förlorad!!!)...
Fick som tur är ihop några julklappar iallafall, definitivt inte alla, men ändå... Matmässigt
gick resan TOTALT åt helvete. Jag som kämpat som en fucking gnu för att gå ner de där
extra kilona har minst gått upp två kilo nu  -  på bara fyra dagar. Suuug!?  >_<

Menmen, hoppas att jag snabbt återgår till "sunda" vanor, så ska det väl lösa sig. Här är
några bilder från favvostaden. Tog inte med systemkameran, så kvaliten är inte på topp
om man säger så, haha. De är tagna med mobil/liten digitalkamera.


Sista bilden; ursäkta min superdåliga humor, men jag tycker alltid att detta är lika roligt:
 

Kommentarer

  • Julia säger:

    åh gud vad härligt!

    kolla gärna in min blogg om bla. mode! puss

    Svar: Ja, helt underbar stad! Varit i Milano själv? :)
    Charlotte / hellbird.se

    2012-11-12 | 17:13:56
    Bloggadress: http://granath.blogg.se
  • vildblomma.blo.gg säger:

    så fina bilder!! :)

    Svar: Tack! :D
    Charlotte / hellbird.se

    2012-11-12 | 20:44:10
    Bloggadress: http://vildblomma.blo.gg/

Kommentera inlägget här: