God morgon!

// Vardagsbloggande //

Hey! Nu sitter jag (förhoppningsvis) på planet till Frankfurt, Tyskland. Där blir det ett par
timmars väntan på nästa plan  -  till Milano. Har en 'ny' bok med mig som jag har sparat
just till denna resan, så det blir väl till att börja läsa under stoppet i Tyskland med andra
ord.. Precis som detta inlägget ska jag "förbereda" så att det kommer upp något mer på
bloggen medan jag är iväg. Har ju inte varit överdrivet bra på att uppdatera det senaste
anyway, men jag tycker allt att det får hända nånting mer på sidan innan nästa vecka..!!

Ha en kalasbra fortsättning på veckan!! Hoppas att jag överlever resan, och regnet som
verkar gilla att hålla till i Milano lika mycket som i älskade Göteborg... :P
SthlmCompany - passion for beauty!
Beställ marknadens bästa WhiteStrips, klicka här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: