Fullbokad igen...

// Vardagsbloggande //

Japp, nu är det mycket på schemat! Veckan som kommer (v. 45) ser ut som följande:

Mån: Bakning (viktigt), växla pengar osv, danspass med kidsen, kvällshäng med Arvid :)
Tis: Förmiddagsträning, "packa lite", biokväll (Skyfall med familjen)
Ons: Packa (lär bli stressigt), fixa allt inför ett tiiidigt morgonflyg, kvällsföreläsning på GU
Tors - Sön: MILANO !!! <3
Sön: Danspass med kidsen (åker direkt till Sportlife från flygplatsen - living on the edge!)


-  Bild från tidigare iår, Februari närmare bestämt... Hej-jag-gillar-att-åka-till-Milano!?

Sen är det redan mitten på November, och min kurs närmar sig sitt slut = tvångsplugg till
max. Även dansterminen med mina grymma kids går på slutspurten, och allt ska vara på
topp till avslutningsshowerna (1-2 december). Min sista tenta är 12:e dec, så... Först efter
tentan känner jag att jag är "fri", haha. Skola och jobb klart för året liksom. Hell yeah!!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: