♥ Älskade röst

// Musik- & filmtips //

.....och texter, och musik, och typ ALLT  -  med Thåström. Är inne i en Thåströmperiod,
igen. De kommer och går med jämna mellanrum. Tror nog att han är DEN artisten som
jag alltid kommer att bära med mig. Finns inget som jag ogillar med honom, eller hans
musik. Älskar som sagt i princip ALLT han gör. Finns något för alla tillfällen å humör! :)
Kanonbra helt enkelt.

Thåström har länge varit, är, och förblir, min husgud.



.....och en gammal goding, satan vilket drag! (sjuuukt snygg var han också, haha)



Kan inte lägga upp alla favoritklipp, så här kommer några länkar istället:

* Imperiet - Alltid rött alltid rätt (HQ) Klassiker. Älskar outfiten förövrigt... Mumma.
* Imperiet - ...som eld  -  EN AV MINA ABSOLUTA FAVORITER !!!!!
* Thåström - Släpp aldrig in dom här  -  Perfekt när jag känner mig lite nere, trött
på livet, har ångest osv. Mår bättre av denna. Thåström är min medicin och terapi.
* Thåström - Fan fan fan  -  Kärlekstrubbel? Gött, då är detta låten att grina till.

Bästa albumen (enligt mig) är 'Thåström' [1989] och 'Skebokvarnsv. 209' [2005] å
givetvis samlingsplattan 'Alltid rött, alltid rätt' [2002] med Imperiets alla hits...!! <3

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Åh vad jag älskar imperiet. Så himla fint!
    Kriget med mig själv tycker jag om!

    SV: haha tack. :D

    Svar: Ja! Den låten är fantastisk, precis som Thåström (och allt han gör) !!! <3
    Charlotte / hellbird.se

    2012-12-12 | 20:18:10
    Bloggadress: http://stjarnmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här: