Min helg

// Vardagsbloggande //

.....har spenderats på landet, vilket var heelt underbart!!! Var fantastiskt fint väder, så
jag var utomhus det mesta. Tillbringade mycket tid hos hästarna, såklart, bl.a. med att
rykta dem i solen. Vet inte vem av oss som uppskattade det mest, haha. Märktes att de
saknat mina ordentliga "ryktomgångar"!!!  :)



Åh, finns seriöst INGET som gör mig lyckligare än att umgås med mina älsklingar!!!!!!
De brummar så fint när jag kommer gående genom hagen... Mys med dem, i den friska
luften, i mitt paradis  -  och doften av vår... Obeskrivlig kärlek till det.

Var även och hälsade på en massa söta lamm. Så snuffsiga sååå!!! Här bjuder jag på en
riktigt hemsk bild på mig, men jag tycker ändå att den är rätt rolig. Lammet ser ut som
en jäkla lama eller nåt, hahaha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: