Maj 13, 2012

// Vardagsbloggande //

Nu har jag varit sådär dålig med bloggandet igen!!!!! Eller ja, det går typ en dag så får jag
dåligt samvete. Utan att blogga alltså. Haha. Vad patetisk jag är ibland... Har iallafall haft
fullt upp med träning, hur gött som helst. Men nu börjar kroppen kännas liiite seg, så det
blir enbart ett pass idag (Coreball) och så vilar jag helt imorgon. Tänkte köra dubbelpass,
(imorgon alltså) men nej, det är nog inget smart.

Började träna lite Super Smash Bro's igår också, wohoo. Spelkväll med tha gang coming
up. Har fan inte spelat det på säkert ett par år. Men vafan, är man kung så är man. Eller?
Haha. Ska bli skitkul. Menmen, nu måste jag byta om. Är så jävla gött att träna tidigt när
det är så fint väder  -  att komma ut innan alla andra stollar har vaknat. Yeah.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: