Jag blir bitter

// About me //

Haha, ja, jag blir väldigt lätt en bitterfitta när det gäller mycket. Några saker som fått
mig bitter de senaste två dygnen:

-  "dansinstruktörer" som inte kan hålla takten!!! Fan vad bitter jag blir på sånt. Argh.
-  folk som låter mycket när de äter. Jag tål verkligen inte smaskande.
-  hundägare som har helt fel ras i förhållande till livsstil  -  t.ex en viss pensionär som
jag ser ibland, som är ute och går med sin överviktiga dalmatin.... Fan vad arg, ledsen
och BITTER jag blir.
-  taskiga jävlar som lägger ut bilder på Facebook (suck) där de själva givetvis ser bra
ut men kompisarna ser "fula"/mindre bra ut. Klassiskt. Och jävligt.
-  femte och sista punkten;  massproducerade kommentarer med  "hej va fin blogg du
har, följa varann på bloglovin?" och liknande. NEJ TACK.

Ha en trevlig tisdag nu, allihop!!!  Jag ska försöka att inte bli en bitterfitta idag,  haha.
Nu blire PT-träning... :)

Kommentarer

  • malin säger:

    det där har du helt rätt i.. finns mycket som gör oss bittra tyvärr :/

    2012-05-08 | 15:02:51
    Bloggadress: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
  • Miss C säger:

    malin: Verkligen! Hoppas inte folk uppfattar mig som en riktig surkärring bara, haha!

    2012-05-14 | 12:09:55
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: