Cesar Millan

// Vardagsbloggande //

Skulle ju berätta vad jag gjorde igårkväll  -  så here it goes: jag var säkerhetspersonal på
Cesar Millan Live 'Trust your instincts' Tour i Scandinavium. Har inte sett på hans TV-
program (Mannen som talar med hundar) innan, men har väl hört lite snack om honom
tidigare. Som ni kanske förstår var det inte en speciellt stökig tillställning, haha, inte så
mycket att göra med andra ord. Kunde i princip sitta och titta på hela showen.



Mycket av det Cesar säger är ju så jäkla uppenbart att jag blir förbannad på hundägare
som inte förstått sånt själva. Han var riktigt rolig stundtals, speciellt när han imiterade
hundar i olika situationer, men han drog tyvärr alldeles för många "Mexican jokes".....
Jag satt faktiskt och gäspade mig igenom större delen av showen, men en helt OK kväll
trots allt. Nästa säkerhetsuppdrag är Ozzy Osbourne's stopp i Malmö. Lär bli liiiite mer
att göra där... ;)

Nu är det dags för PT-träning. Tjohoo!!! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: