Våga väga....nä

// Mitt ätstörda liv //

Har inte gått upp på vågen på flera veckor.  Fasiken, varför har det gått så åt helvete det
senaste!? Gick ju såå bra ett tag... Känner mig tung och äcklig, men kan inte fokusera på
det nu. Ska filma min andra, och sista, licensfilm (Sportlife) idag. Ska bli skönt att få det
gjort. Förhoppningsvis blir jag godkänd och slipper filma om någon av dem.

Bokat in möte med två personliga tränare nu också, woop woop. Första är nu på torsdag.
Hoppas att det funkar direkt så slipper jag träffa en till och sen så är det bara att köra på.

"Snälla snälla snääälla gubben i himlen, låt mig lyckas med detta nu.
Jag vill vara lycklig
och leva ett värdigt liv. Få mig att sluta hetsäta, det finns andra
som behöver den
maten
och kan 'använda den'
på rätt sätt
-  för mig blir den gift.
Hoppas att du lyssnar för jag behöver lite hjälp.
Tack!"

Kommentarer

  • Madde! säger:

    Charlotte.... VÅGA VÄGRA VÅGEN säger jag!

    Jag hatar vågar mer än nåt annat i hela världen (förutom krig förstås)och ställer mig bara på en om jag ska hoppa Bungy jump (det skulle ju va tråkigt om linan gick av menar jag). Det är för i helvete bara en sifferjävel som INTE säger nåt om vem du är eller hur du ser ut.... OK????

    Jag är hundra på att du kommer fixa licensen galant kära hjärtat och att herren just nu ringer din PT för att lägga upp en liten plan för hur ni ska gå till väga!

    Heja Dig och massa energi kommer lastat!!!=)

    2012-03-18 | 13:58:37
    Bloggadress: http://madeleinbremer.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Madde: Ja, om jag lyckas hitta en vettig PT så är ju fokus på att forma om kroppen. Hellre

    måttband än våg. Och HAHAHAHAHA angående Bungy jump-exemplet! LOVE IT! xD



    Tackar för energin! Hoppas vi ses snart och att allt är på topp med dig! Kraaam på dajj

    2012-03-18 | 14:12:05
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Annellisaa säger:

    Läs mitt inlägg "Broder duktig!" och tyck gärna till om Lola och Sverige i sig. Tack för din tid:)

    2012-03-18 | 15:40:53
    Bloggadress: http://annellisaa.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Startat en ny tävling där du kan vinna en valfri vara fån linn-lay. Reglerna är jätteenkla så hoppas du vill vara med och tävla :D Kram

    2012-03-18 | 18:18:08
    Bloggadress: http://byfia.com
  • Cecilia säger:

    Fortsätt så, starkt av dig att låta bli.

    Jag känner verkligen igen känslan av att känna sig tung om man inte vet vad siffrorna visar.

    Det som din vän skrev om bungy jump är ju hur bra som helst.



    Sv: Trist att dom får stå i vägen av något som du antagigen egentligen tycker om att göra?

    Mina äs står också i vägen för jävligt mycket och det är sånt vi med sjukdomen kommer att ångra senare i livet...



    Tack ska du ha :-) Jag var så glad där. Älskar apor och helt plötsligt fanns dom där, i mängder, på stranden i Thailand. Gud vad glad jag var!



    Kram

    2012-03-18 | 22:25:52
    Bloggadress: http://www.ceciliadarling.se

Kommentera inlägget här: