Retromix

// Träning //

Eeeeeehhh... Hade planerat Zumba och Bodycombat idag som sagt, men Zumban hade
tydligen bytts ut mot Retromix. Har velat testa det länge, men det har inte blivit av. Så
på det sättet var det ju kul, men min kropp var inte riktigt förberedd på det, hahaha!!!!

Retromix var fantastisk roligt å fartfyllt, med helt grym musik (60-,70-,80-tal).  Linda,
som instruktören hette, var dessutom kalasbra!!! Passet var dock sju gånger jobbigare
(minst) än Zumba, så det var på gränsen att jag gick hem efter danschocken - men icke!
Jag tog mig vackert igenom Bodycombat'en också,  WOHOO,  så nu är jag ganska mör i
kroppen om man säger så... Kommer förmodligen sova riktigt gött inatt, haha.

Blir träningsvila imorgon, det kan min kropp behöva.
Nattinatti lovely followers.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: