Ovanligt social

// Mitt ätstörda liv //

Detta är redan den mest sociala veckan jag varit med om på flera ÅR.  Seriöst alltså!!!
Måndag var det jobb på Sportlife;  prata med föräldrar, barn, kollegor  -  you name it.
Efter en psykiskt hemsk tisdag spenderade jag en helkväll med Fridolf i Slottsskogen.
Onsdag:  långpromenad med en gammal handbollskompis som jag aldrig riktigt pratat
med innan, helt underbart.  Ska återkomma med ett inlägg om det! :)  ...idag då? Varit
i Slottsskogen med Jörgen  (mycket promenerande idag också)  + några timmars gött
tjöt på Cigarren, Järntorget... Mycket trevlig torsdag som avrundats med 90 svettiga
minuter på Sportlife, inte helt fel.  Men, min sociala våg slutar inte här!!! Vi har ju en
morgondag också!!! Då ska jag ut och promenera  (surprise!?)  med en gammal klass-
kamrat, Arvid.  Ska bli najs.  Long time no see.

.....förstår ni hur KONSTGT detta är för mig!? Jag umgås med människor,  när jag till
råga på allt mått förjävligt det senaste...  Det brukar liksom få motsatt effekt  -  att jag
isolerar mig ännu mer. Vafan hände!?

Jag lär ju vara död av social utmattning/chock i helgen... Sickness.

Kommentarer

  • Emil säger:

    Det är nog bra att kolla med några olika och se vad som passar. Jag bokar gärna ett möte med dig så får vi träffas och prata lite. Jag har massor med bra ideer och kan ta fram flera förslag till dig.

    Skicka gärna ett mail till mig med förslag på tider som skulle passa för ett möte...

    2012-03-15 | 21:12:53
    Bloggadress: http://gymelof.shapemeup.se/
  • Cissi Par säger:

    Gu va glad jag blir för din skull! Fortsätt på den sociala biten =) Även om det kan va jobbigt (och lite frustrerande ibland) så är det väldigt bra i längden. Det är ett väldigt bra steg för att komma ur sin lilla "bubbla" =)

    2012-03-15 | 22:51:54
    Bloggadress: http://cissipar.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Cissi Par: Ja, jag hoppas verkligen att detta är "början" till något bra... :)

    2012-03-16 | 11:46:43
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: