Ons/dag/is

// Vardagsbloggande //

Halloj... Som varje onsdag har jag jobbat på dagis idag  -  har slutat åka runt och stressa
mellan olika dagis, så nu är jag på samma ställe varje vecka, sååå skönt. De har en lucka
utan "ordinarie fröken" på onsdagar då jag hoppar in. Avdelningen som jag är på har en
hel del barn som är lite mer 'krävande' än andra om man säger så  -  så det tog ett tag att
vänja sig, även för barnen (nya fröknar är inte alltid uppskattat) men nu funkar det bra.
Fick höra idag av barnen att jag är deras bästa fröken. Blev lite varm i hjärtat faktiskt...

Onsdag är förövrigt veckans vilodag, dvs inga /enligt mig / obligatoriska/ träningspass.
Förutom promenaderna till och från dagis (ca 2 x 20 min) kommer jag förhoppningsvis
ut på en ordentlig promenad istället... Gjorde jag det idag!? YES!!!! Har precis varit ute
och gått i en timme. Jäkligt skönt. Kvällspromenader är fan bland det bästa som finns!!!
** med obligatoriska träningspass menar jag olika pass på gymmet **

Har problem med sömnen så det är verkligen viktigt för mig att komma ut lite innan jag
ska gå och lägga mig. Bara att få lite frisk luft gör enorm skillnad. Så jaa, då var det dags
för mig att få bort mascaran, byta om och krypa ner i min goa säng. Nattinatti!!!  :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: