Mars 2012

// Vardagsbloggande //

Lyssnar på: Alice Cooper och The Pretty Reckless går väl varmast just nu, men annars
är det väldigt blandat, som alltid. Gotye's  Somebody that I used to know är med i nästan
alla mina tillfälliga Mars-spelningslistor kan tilläggas.

Läser: Granny Dan  (Danielle Steel)  och Zest magazine.

Tittar på: Top Model Sverige, fråga mig inte varför, och självklart favorit-långköraren
The Bold & the Beautiful! <3

Funderar på: Meningen med livet.

Ser fram emot: Sportlife's årliga event den 31/3.

Månadens att-göra: Fixa mina licensfilmer till Sportlife,  planera syrrans 20-årspartaj,
fokusera på balansen mat vs. träning och eventuellt kontakta en dietist.

Vad har NI för er den första vårmånaden tro? :)

Bodys och korsetter som formar och håller in.
www.missmary.se

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Dietist-bra idé! Kanske lättare med någon som kan ge konkreta och "rätt" tips. Min vårmånad börjar med att testa på snowboard, fortätta åka en massa skidor och i slutet flytta hem till Sverige igen!

    2012-03-12 | 03:42:44
    Bloggadress: http://canadamanda.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Amanda: Ja, måste verkligen ha 'riktig' hjälp nu alltså innan allt spårar ur ännu

    mer... OH, snowboard! Jag hade förmodligen slått ihjäl mig om jag testat det, haha!

    Flytta hem för jobb, plugg, eller annat? :)

    2012-03-12 | 09:54:41
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: