Helvetesjävlaskit

// Mitt ätstörda liv //

Denna dagen har varit riktigt jävla kaosdålig. Matmässigt. Mensvärk på det också. Fan.
Kanske var "tjejproblemet" en bidragande faktor till denna hetsätningsattacken???  :/
Mår iallafall SKIT över en galet misslyckad dag... Så typiskt med tanke på att ett party
som jag sett fram emot så länge är imorgon.  Hade velat ha en 'bra' dag innan, så att jag
kan släppa loss helt på festen, utan extra bekymmer i huvudet.

Jag tror faktiskt att en anledning till dagens misslyckande är bristen på träning, bristen
på sysselsättning. Har varit sjuk två (tre) veckor för länge om man säger så... De 'saker'
som jag VET är farliga / triggar hetsätning / för min del är uttråkning och stress, och ja,
uttråkad är väl bara förnamnet av vad jag varit det senaste.. Att sitta hemma och hosta
är ju fantastiskt kul liksom. NOT!? Så det är väl inte såå konstigt att det gått sämre och
sämre  - matmässigt -  ju längre jag suttit hemma och ugglat.

Ska bli så förbannat jäkla skönt att börja träna igen!!! Nästa vecka, då jääävlar!!!!!
Har x antal kilo kvar att bli av med  (ännu fler idag än igår troligtvis)  -  FML.

Ska gå ut på en kort kvällspromme nu,  för att rensa huvudet så gott det går.  Kommer
fan inte kunna somna/sova annars.  Har svårt att sova 'i vanliga fall'... Natti på er.


Kommentarer

  • :) säger:

    <3 fortsätt kämpa. Du är starkare!!!

    2012-03-01 | 23:29:49
  • Anonym säger:

    sv; Ja eller hur? Sjukt snyggt och iallafall den där tröjan på bilden från bondelid! ;)

    2012-03-01 | 23:52:22
    Bloggadress: http://kallehedin.blogg.se/
  • Miss C säger:

    <3

    2012-03-02 | 11:13:10
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: