Ursäkta, ursäkta

// Vardagsbloggande //

Ursäkta den megadåliga uppdateringen, har inte varit segare med att blogga EVER tror
jag... Tänker skylla det mesta på min dator som hänger sig hela jävla tiden!!! Orkar inte
ens starta den ibland för att jag vet hur irriterad jag blir när den fuckar upp...

På tal om att fucka upp;  min rygg har fuckat sig rejält sen igårkväll... Kan inte böja den
åt sidan eller framåt utan att det tar emot och gör ont som faan. Känner mig stel som en
pinne. Blä. Det är ju fasiken dags att börja träna på Små Grodorna snart så tajmingen är
inte helt bra alltså... Vad ska ni göra på Midsommar förresten!!? Jag ska upp till
landet som alltid. Den traditionen kommer nog ingen få mig att ändra på -  någon måste
ju fixa Midsommarkransar åt alla, och hjälpa pappsen med Midsommarstången...  :)