Klaustrofobi?

// Resor / Travelling //

Snabb uppdatering från stora staden! Bor i minsta hotellrummet ever, lite klaustrofobi-varning faktiskt! Vädret har mer pms än jag, rejäla humörsvängningar, haha. Har varit mestadels bra väder, men just nu ösregnar det. Gick och köpte mig ett knall-orange-neon-rosa paraply bara för att sticka ut (och ja, jag lyckades sticka ut i London, DET är skillat), haha! ;D Träffade "my favourite german" igår natt, saknat henne. Kul att hon var i London samtidigt (hon är tillbaka i Tyskland nu). Matmässigt har det varit sådär, tur att jag promenerar dygnet runt i princip! Har inte shoppat så mycket, men däremot kollat in vad jag SKA köpa innan jag åker hem, haha! Blir troligtvis ett par nya Dr Martens bland annat. FET-like på det! Puss!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Åh hoppas du har det lika bra som jag hade det i London. Och att du slipper det jobbiga jag hade.



    Jobbigt matmässigt som att du ätit för lite eller vad äs tycker är för mycket?



    Jävla skitsjukdom vi lever med. Lite tråkigt att vi ska behöva leva med det. :S

    kramar

    2012-06-06 | 22:41:48
    Bloggadress: http://uturanorexin.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Elin: Gick tyvärr inte alls bra. Urk, längtade hem (eller snarare till landet) ganska direkt.

    Hur sjukt är det..!? Folk drömmer om London och jag klagar. Det är sjukdomens fel att jag

    inte kan uppskatta saker som jag normalt hade älskat... :( Kram!

    2012-06-10 | 18:21:12
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: