DUMBURK !!!

// Vardagsbloggande //

Ursäkta min dåliga uppdatering, men det är min megadumma dators fel. Det är inte alls
längesen jag formaterade om den, men nu har den börjat hänga sig igen. Argh!!! Därför
måste jag ha den i "felsäkert läge" (med nätverk), vilket fuckar om heela skärmen så att
jag ser inte hur bilder osv ser ut i vanliga fall.. Väntar därför med att ladda upp fler pics
från London. Vill ju helst att de ska se någorlunda bra ut.

Vad händer annars idag då!? Själv ska jag åka på jakt efter arbetsbrallor. Behövs under
mina festival- och konsertjobb. Bra med många fickor så att jag kan ha alla mina prylar
på mig utan att de är i vägen. Kan även knö ner en energidryck eller hänga på en vatten-
flaska, vilket är viktigt under långa pass i stekande sol (vilket gärna sker under festival-
tider). Får se hur vädret blir imorgon, då jag jobbar första av två dagar på Metaltown.
12-timmarspass liksom... Gött eller...!!? Speciellt efter ikväll då jag lär vara hyfsat död;
efter min jakt på jobbarbrallor bär det nämligen av till Skatås för BOOT CAMP (hjälp?)
med min PT Frida och resten av hennes 'kunder'. Spännande!!!  ^^

Så ja-a, har uppdateringen varit dålig de senaste dagarna lär den inte vara bättre under
de närmsta dygnen. Har en hel del att stå i som ni kanske fattar, haha. Menmen, ha det
fantastiskt gött så hörs vi!!! Pöss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: