Framsteg

// Mitt ätstörda liv //

God morgon!!! Min grymma start på veckan håller i sig. Åt liiite mer än planerat igår,
men å andra sidan har jag legat lite i underkant större delen av veckan + träning... Är
så jävla glad över att det går framåt. Noll hets-/överätningar. Äntligen framsteg!! :)
 


Ska ta det lugnt idag. Promenerade och joggade igår, så lite styrka skulle kanske vara
på sin plats om något. Kanske pallar lite lättare styrketräning hemma ikväll, we'll see.
Dagens övriga planer är väl inte de roligaste. Ska bl.a. hälsa på min farmor som ligger
på sjukhus. Det ser inte bra ut tyvärr. Gillar verkligen inte sjukhusbesök, det gör mig
deppig... Men hur deppigt är det inte för farmor!? Stackars... <3

Kommentarer

  • Eveliina säger:

    Vad kul att du gjort framsteg! :D Bra kämpat!
    Haha, stackare ;) Men vilket tur att det inte hände något den här gången då!
    Ja, jag vet :D Följer också din blogg!

    Svar: Tack! Känns fantastiskt bra! :)
    Charlotte / hellbird.se

    2012-07-14 | 11:08:29
    Bloggadress: http://cupcakedream.bloggplatsen.se/
  • Stefan Larsson säger:

    Visst är det skönt när man väl har kommit igång med träningen?

    Svar: Ja, som fan! :D
    Charlotte / hellbird.se

    2012-07-17 | 08:03:47
    Bloggadress: http://www.stefanlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: