Bra start på veckan

// Träning, Vardagsbloggande //

Fortfarande sjukt dålig med uppdateringen, I know... Min dator är som sagt pajj och min mobil gillar inte blogg.se. Jag menar, detta inlägget har jag fått skriva ner via en anteckningsapp, för att sedan kopiera in i HTML-rutan fort som fan, innan blogg.se inte vill samarbeta med min mobil längre. Så mycket jobb för lite obetydlig text!? Wtf...
 
Anyway, haft två kanonbra dagar på rad nu, helt sinnes!!! ;D Har ätit bra, varken för mycket eller för lite, och tränat lagom. Var fasen ute och joggade två dagar i rad, söndag och måndag, helt sick. Sprang 45 minuter i ösregn igår. Asgött faktiskt, haha. Trodde ALDRIG att jag skulle börja jogga alltså... Fick rätt rejält med avsmak efter alla år i handbollen. Slutade när träningarna i princip bara bestod av att springa långa sträckor på tid. Fy fan... Jaja, nog med nonsens. Nu ska jag sooova. Fick ju iaf ihop en uppdatering - helt ointressant sådan, men ändå. Haha. Nattinatti.

Kommentarer

  • malin säger:

    blogg-appen verkar funka nu :) hoppas allt är bra med dig..

    Svar: Jag har ingen blogg-app! Har Android, de har inte fixat en app till det än vad jag vet. Men ja, försöker hinna blogga en snabbis medan datorn funkar. Snart kraschar den väl igen, haha. Bööööh. Jävla dumburk! :P
    Charlotte / hellbird.se

    2012-07-11 | 09:33:56
    Bloggadress: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: