Trotsar hostan

// Träning //

Nu skiter jag faktiskt i att jag får hostanfall lite då och då. Jag blir galen av att inte röra
på mig/få frisk luft. Var ute på en 60-minuters powerwalk för en stund sen, underbart.
Ska köra mitt första Sportlife-pass  (som deltagare alltså)  imorgon. Kommer testa typ
alla olika gruppträningar som finns på Sportlife nu i början, hahaha. Ska hitta dem som
passar mig bäst och sen köra på ordentligt under terminen... Förhoppningsvis kommer
jag "lära mig" att gymma också, hahaha!!!! Har aldrig varit min grej, känner mig totalt
malplacerad bland alla maskinerna, men det kanske behövs lite av det också för bästa
resultat och allsidig träning... Vilka är era favoritpass på Sportlife / andra gym???

Ska surfa runt på nätet en liten stund till, och dricka upp mitt te.  Sen är det sooovdags.

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Step och yoga! Step är otroligt kul när man lär sig stegen och yogan ersätter lite gymnastiken jag tidigare sysslat med :)

    2012-01-26 | 07:58:57
    Bloggadress: http://canadamanda.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Amanda: Har kört step på Friskis nån gång och hängde med ganska bra, men kan tänka

    mig att det är roligare när man är säker på stegen och kan köra järnet hela tiden. Yoga

    har jag aldrig vågat mig på, hahaha. Är det någon styrketräning eller bara stretch och

    andning?

    2012-01-26 | 15:00:50
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: