MyDog 2012

// Vardagsbloggande //

Åh, idag har jag  (trots galen hosta och allmänt jobbig förkylning)  varit på MyDog
Svenska Mässan. Sååå underbart!!! Massa underbara hundar av alla dess slag överallt.
Typ himmelriket för 'såna som mig'. Stod som vanligt och gosade med två Bedlington-
terriers hur länge som helst... Samma supertrevliga ägare som har haft montern under
alla tidigare MyDog. De hundarna ser lite suspekta ut med sina alienhuvud, men ärligt
talat, det finns ju inget mjukare än deras pälspuff på huvudet. Helt fantastiskt gosiga!!!



Om jag skaffar hund en dag, vilket jag är 99% säker på att jag kommer göra, så blir det
antingen en Bedlington eller en Rhodesian Ridgeback  (förmodligen sistnämnda)... <3

Ångrar sååå att jag inte tog med mig systemkameran  -  samma misstag som förra året,
varför lär jag mig inte!? Bööh. Nästa år... Då jävlar blir det fotografering!!! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: