Hetshelvete

// Mitt ätstörda liv //

Började dagen på ett fruktansvärt jävla skitsätt  -  hetsätning. Fy fan vad jag är arg och
besviken på migsjälv... Jag vet att det inte är mitt fel på ett sätt, men ändå... Jävla skit.
Skulle till min psykolog nu på förmiddagen, men det tänker jag ställa in.  Ska sätta mig
bredvid min underbara lilla katt, som ligger och snusar i soffan, och prata med honom
istället.  Det är fan bättre.  Ska sätta på en film också  (koppla bort tankarna från mat).
Sen ska jag ut och ta en promenad. Frisk luft är alltid bra.

Kanske går en sväng till torget och shoppar lite. Hey, jag är bäst på tröstshopping....!!?
Har faktiskt några saker som behöver inhandlas, så det passar bra... Men JÄVLA SKIT
att morgonen skulle bli så totalt fucked up... FML.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej!

    Jag rekommenderar boken "Det var inte mitt fel" Ann Heberlein. En annan bok som är viktig gällande arbeta med sina tankar är "Munken som sålde sin Ferrari". Den är en enkel introduktion. Lämna inte bort makten/ansvaret om vad du tänker på andra än dig själv, då kan DU aldrig göra DIG själv frisk. Du kommer klara detta! Se till att ersätta ditt nuvarande tankemönster. Jag lyckades själv bli av med sjuka tankar.

    2012-02-04 | 08:50:05
  • Miss C säger:

    TACK TACK TACK för tipsen! Alltid välkommet! <3

    2012-02-07 | 12:12:38
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: