Tajt schema

// Vardagsbloggande //

Precis sett klart Mean Girls, bra start på dagen, hahaha.  Looove it.

Ska snart käka lite  (mitt huvud ropar KAAFFFFEEEE).  Sen bär det av till dagis  -  ska
vicka 4 timmar i veckan på ett dagis som jag arbetat en del innan på.  Hade egentligen
bestämt mig att ta en paus från vicket,  men 4 timmar/vecka ska jag nog klara av....  :)

Sen är det snabbt hem som gäller, käka, iväg till Sportlife för att äntligen testa på både
Sh'Bam och Yoga. Nice. Hoppas på att få klart min dator snart också, har bara gjort en
back up än så länge, så formateringen är inte klar... Börjar bli liite trött på att använda
mammas dator. Har liksom inte alla mina program osv här. Böh.

Kommentarer

  • Katja säger:

    Sv: Ojoj det var mycket :D



    du påminde mig om att jag inte druckit något kaffe idag! Dags att göra en kopp :)

    2012-02-01 | 13:07:19
    Bloggadress: http://katjasplace.blogg.se/
  • Johan säger:

    Hej!



    Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

    Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

    Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



    Är du intresserad?

    Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



    Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.



    [email protected]

    2012-02-01 | 17:25:01

Kommentera inlägget här: