Danskalas?

// Vardagsbloggande //

Nu har jag bakat kladdkaksmuffins och kolakakor (recepten kommer upp på bloggen så
småningom)... Ska ha lite 'kalas' med mina danselever senare idag. Blir inte mycket mer
firande än så för min del, känner inte riktigt för det... Har inget att fira? Att bli äldre gör
mig bara jävligt stressad. Usch... Fler som känner så???

Anyway, tack alla som har gratulerat mig, och kommer att gratulera mig!!! Lite glad blir
jag väl ändå. Suger dock att jag är sjuk. IGEN. Tog med mig en rejäl dos envis hosta och
lite feber från Italien (eller snarare från de megadryga fransmännen på Paris flygplats)..

Missade en av mina bästa vänners fest i helgen, så typiskt.. Hade tänkt slå två flugor i en
smäll och fira migsjälv samtidigt, men icke... Feberf*n. Jaja, ha det gött tills vidare!!! ^^

Kommentarer

  • Cissi Par säger:

    Nämen stackare! Du får verkligen krya på dig <3

    2012-02-20 | 19:48:33
    Bloggadress: http://cissipar.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Cissi Par: Tack! I'll try to! <3

    2012-02-22 | 09:59:48
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Anonym säger:

    Tråkigt att du inte var med. Ser till att fira en annan dag <3 krya på dig!

    2012-02-22 | 10:48:01

Kommentera inlägget här: