2 hudfavoriter

// Hudvård / Skin care //

Baby oil är en kär hudfavorit, och nu har jag varierat mig lite (kors i taket) från vilken
sort jag brukar använda. Jag har alltid haft Natusan "Bedtime" baby oil innan, men nu
har jag testat Natusan "Intensive care" med aloe vera istället  -  love it! En torr vinter-
hy kommer att jubla över lite baby oil, det kan jag lova... Otroligt prisvärt dessutom.



Min Milanoresa förra veckan innehöll inte speciellt mycket shopping, MEN bland det
jag fick med mig hem fanns en handkräm från Laura Mercier.  Denna underbara kräm
luktar så gott så att jag nästan vill käka upp mina händer, NO KIDDING!!! Om ni, som
jag,  älskar krämig pistageglass, och har torra händer/nagelband, så lär ni ääälska
Laura Mercier's  "Crème de pistache hand crème"  -  en ny, solklar hudfavorit of mine.