Tenta ikväll

// Vardagsbloggande //

Uuurk... Känns sådär bra inför min slut-tenta ikväll alltså... Prov är inte min grej. Jag har
varit med på alla föreläsningar och antecknat som en tok. Det mesta har känts självklart
och lätt att fatta, men sjääälvklart är mina föreläsare mästare på att krångla till frågorna
med konstiga termer / överlag onödigt krångliga formuleringar... Vad är vitsen med det!?
Det är de själva som förlorar på om eleverna kuggar proven. Fan vad trött jag blir.

Så, angående allt som händer denna veckan, som jag babblat om innan:
Först och främst har jag, som ni säkert sett, klippt av mitt långa hår!!! Eller ja, det är väl
inte "kort" direkt, men i förhållande till kroppslängd är detta det kortaste jag haft sen jag
var fyra år!!! Nästa stora grej är tentan ikväll då. JAG BER TILL HÖGRE MAKTER ATT JAG
KLARAR DEN OCH BLIR AV MED SKITEN!!!!! Hade varit sååå skönt. Vill inte gärna plugga
under julen för omtenta efter nyår... Sista "grejen", men definitivt inte den minsta, är att
jag ska på möte hos min gamla modellagentur imorgon. Är så sjukligt nervös så jag-vet-
inte-vad.....!!!!! DET gör det inte direkt lättare att koncentrera mig på provet ikväll, haha.
Men, mitt möte känns viktigare. Faktiskt. Wish me luck (x2) !!! ^^
Magisk korthållare i svart läder och mocka. HUR fungerar den? Just nu GRATIS frakt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: