Nyårsafton

// Mitt ätstörda liv, Uteliv å partaj //

Woop woop, it's the day när alla använder datumet som ursäkt för att supa skallen av sig.
Hur ska DU fira din nyårsafton?? Själv ska jag spendera kvällen/natten med en liten, men
tapper, skara på fyra pers (inkl. mig). Middag, tjôt, mys och gotteligott!!! Hoppar över alla
ständigt höga nyårsfestsförväntningar och krusiduller... "Less is more"  -  även på nyår?

På tal om gottgott. Brukar ju väga mig och ta mått på torsdagar, men eftersom min vecka
var katastrofal matmässigt så vågade jag mig inte upp på våghelvetet förrän imorse. Tack
gode Gud i himlen att vikten är stabil, trots hetsätningarna (ca 0,5 kg upp), så jag kan äta
det som bjuds ikväll utan att få megaångest. Känns bra. Knappt tränat under "jullovet", så
var livrädd för vad vågen och måttbandet skulle visa. Men som tur är var det ju lugnt, och
först efter inatt blir det HARDCORE gällande mat och träning. Modellvåren börjar tidigt, så
jag har ingen tid att förlora om man säger så... Back to business bitches! ;)


Bjuder på en gaaaaaaammal bild på mig och finaste Elin, tagen 2007 (!) i London, Studio
Valbonne. Those were the days... Förhoppningsvis tar vi några NYA trevliga bilder under
kvällen som får representera mitt nyårsfirande här på bloggen. GOTT NYTT ÅR PÅ ER! <3

Hjälp för laktosintoleranta - Sveriges bästa pris - 59 kr - 60 tab

Kommentarer


Kommentera inlägget här: