Missar favoriten :(

// Vardagsbloggande //

FUUUCK...!!!!! Alice Cooper spelar på Lisebergs stora scen imorgon, och jag har länge
planerat att gå, men vad händer!?? Jag tackar JA till ett jobb som jag först efteråt inser
ligger på samma tid och datum som spelningen. FML!? Jaja, tur som fan att jag har sett
Alice innan (annars hade jag varit ganska devastated by now)...



Om någon undrar vad det är för sablans jobb som ställer till det för mig, så är det mega-
fotbollsmatchen på Ullevi, mellan FC Barcelona - Manchester United. Dagarna efter är
det jobb dygnet runt på WayOutWest som gäller. No rest.

Här kommer tips på proteinpulver btw //jag använder mig också av whey//:

Kommentarer

  • malin säger:

    synd med dubbelbokningen där men tur att du sett honom förut.. håller tummarna för att jobbet går bra iallafall :)

    Svar: Jobbet gick finfint, nu är det bara att sadla om till jobb på WayOutWest! Ska nog bli mycket roligare än fotbollsmatchen iallafall, haha! :D
    Charlotte / hellbird.se

    2012-08-07 | 13:27:36
    Bloggadress: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
  • malin säger:

    haha ja de kan jag tänka mig.. verkar definitivt vara ett sjukt roligt jobb du har :D du lär ju få se en hel del och händelserikt :)

    Svar: Ja! Man får se jäkligt mycket. Jag jobbar i diket under WayOutWest, största scenen, sjukt kul att se vad det är för människor som står längst fram. Många 'original' om man säger så! :P
    Charlotte / hellbird.se

    2012-08-09 | 11:03:23
    Bloggadress: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: