På rätt spår igen

// Vardagsbloggande //

Lyckades få till en bra dag direkt efter gårdagens misslyckande. Känns bra. Det GÅR.
Ser fram emot hösten mer än någonsin när det går såhär bra, även om jag helst av allt
skulle vilja spola tillbaka tiden några år. Vill inte bli äldre, har redan ålderskris (inget
att diskutera  -  om man har varit i modellbranschen så är det inte direkt konstigt om
man har ålderskris vid 22)...

Anyway, imorgon är det söndag (nähä!?) och sen är det måååndaaaaag!!! Då drar jag
till Stockholm och hoppas att lyckans vindar är med mig. Pirr i magen... Wohoo. Ska
bli fantastiskt roligt att komma iväg lite. Att få resan, hotellboende osv 'gratis' känns
inte helt fel heller. Yesss!!! Och nej, det är inget modellande det handlar om.. Går allt
bra så kommer jag säkerligen att berätta mer om det senare nästa vecka.  Natti, pöss.

Kommentarer

  • Isabella säger:

    Vilken agentur?
    Är också modell!
    Följ min resa och flytt till England, Londonområdet. Kram!

    Svar: Också Avenuemodeller! Var innan med i FutureModels (Milano) men bytte till MP Management och Scoop Models (Köpenhamn). Modellat länge? :)
    Charlotte / hellbird.se

    2012-08-30 | 17:50:48
    Bloggadress: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här: