Valborg imorrn

// Uteliv å partaj //

Då var det dags igen för en av årets mest överskattade dagar, Valborg. Dagen som man
knappt vet varför man firar, men som svenska folket mer eller mindre har som 'ursäkt'
för ett hejdlöst supande. Någon som känner igen sig i detta? Vad har ni för planer?

För min del blir det först en titt på Chalmers Cortège (får man bara inte missa!) och sen
Chalmersspexet. Ska bli sååå najs!!! Förra året var det skitbra. Hög skrattfaktor, vilket
jag skulle behöva lite mer av i livet... Efter spexet har det förmodligen blivit mörkt ute,
och då är planerna inte helt spikade, men det lutar åt utgång med lite folk. Är inte jätte-
pepp på det just nu, men hoppas att det ändrar sig. Ser iallafall fram emot Cortègen och
spexet med min bror och hans kompisar. Favorit i repris.

Nu dags för kvällsprommis med min kära bror och Anderspöjken. Göttans.


Kommentarer

  • Louise säger:

    Håller med dig. Firar inte valborg alls, tycker det är meningslöst. Hade glömt att det ens är valborg imorgon. :P



    SV: Nja, jag bor i Majorna. :P Men aldrig hört talas om den gatan... Haha!

    2012-04-30 | 00:01:29
    Bloggadress: http://vitmossa.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Louise: Majorna - hjärtat av Göteborg! <3

    2012-05-03 | 10:24:25
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: