Sjuk å nördig

// Vardagsbloggande //

Jaa!!! Ofta inte minst 75% av alla som är sjuka nördar sig lite extra mycket när man
ändå bara sitter hemma och ugglar inomhus...!?  Idag har jag till exempel spenderat
gaaanska många timmar framför datorn. Jag spelade The Sims ffs!!! Sjukt längesen,
men shiiiet vad roligt det är, hahaha!!! Och igår, vad gjorde jag då för nördigheter!?
Först och främst såg jag tre filmer  (Gilbert Grape, Grease 2 å Big Business), och sen
spelade jag lite Game Boy (Advance Wars närmare bestämt),  också jävligt längesen
men GOSH så fantastiskt roligt!!!  ^^

Blir nog en film ikväll med, för redan i förmiddags kom min syster med önskemålet:
"Lotti, kan inte vi se på en sån där lättsam, asdålig film idag?"  HAHAHA!!! Vi är för
bra ibland alltså... Bilden av oss två, när vi nördade Game Boy + The Sims igårkväll,
måste ha varit väldigt fin, haha. Vi förvandlade Louise rum till en rykande het bastu.
-  "NU LAAANAR VI!!!"  xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: