Glad påsk!

// Vardagsbloggande //

Ska käka lite frulle nu, sen bär det av in till Sportlife för min PT-träning numero dos!!!
Har en riktigt go träningsvärk sen i tisdags, den är värre idag än igår, haha. Hoppas jag
kan köra på utan bekymmer ändå.

Var inne i stan igårkväll/en bit in på natten och tog ett symboliskt glas med syrran som
fyllde 20. Vi blev fyra tjejer som fick till ett par rejäla gapskratt, jävligt härligt faktiskt.
Mer skratt behövs känner jag. Varit lite dåligt med det den senaste tiden...

Anyway, i eftermiddag drar jag och pappa upp till landet. Måste hälsa på mina fyrbenta
(p)älsklingar. Kan inte gå för länge utan att få träffa dem, då blir jag fan galen... Tror att
både jag å dom behöver "våra" stunder.  Det är nog det bästa med att vara hos dom, det
enda som finns är kärlek, inget annat. No lies just love. Trevlig helg och glad påsk!!! :)

Kommentarer

  • Michaela säger:

    Å grattis i efterskott till din lillasyster! :)

    Låter som ni hade riktigt trevligt igår! :) Håller med dig det behövs mer skratt, för det förlänger livet!

    Du får ha det så trevligt på landet och trevlig påsk! :)

    2012-04-05 | 11:53:25
    Bloggadress: http://stuxgren.blogg.se/
  • Annellisaa säger:

    I mitt inlägg" vad tycker du?" har jag skrivit ett uttalande om våldtäkt som du gärna får läsa och mer än gärna diskutera:) Tack för din tid!

    2012-04-05 | 12:57:25
    Bloggadress: http://annellisaa.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Michaela: Tack, och detsamma (lite i efterskott). Haft en bra påskhelg? :)

    2012-04-09 | 10:49:57
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: