En vacker dröm

// Tänkvärt //

Har ni någonsin drömt en väldigt fin dröm om någon, men ändå känt er fruktansvärt
obekväma med tanken när ni vaknar? Att kunna bli så confused av en vanlig dröm...
Frågan är hur drömmar egentligen uppstår, varför de är som de är... Kanske har de
någon stark underliggande mening? Är det omedvetet undantryckta känslor som tar
sig upp till ytan igen? Känner mig verkligen helt ställd nu. Hmm...

Tar mer än gärna emot era funderingar angående detta. Behöver nån annans tankar
om detta för att få lite perpektiv känner jag, haha!!!  :)

Bara en sak till!!!!! Upptäckte några gamla YouTube-klipp med en nära vän till mig,
när hon sitter och sjunger  (vilket hon fortfarande gör, men iaf).  Kan bara inte sluta
lyssna, det är verkligen helt fantastiskt vackert.  Kika in här:
http://www.youtube.com/watch?v=4luOHGe0QEA&feature=colike

Kommentarer

  • Tess säger:

    ÅH. Du är så fin. Fan vad jag gillar dig Lotti. Tänkte på det du sa igår, om att man borde göra en ny liten grej varje vecka. Det var så himla fint sagt. Nu har det fastnat i mitt hjärta och där stannar det! PUSS på dig.

    2012-04-15 | 10:26:11
    Bloggadress: http://www.vaadsomhelst.blogspot.com
  • Tess säger:

    ... Och det är förövrigt en egen liten låt! OCH, för alla som faktiskt lyssnar/ser: Jag ser inte ut som... jag-vet-inte-vad-längre, och ja... Fan. Denna videon suger Lotti. HAHA. Flera år gammal ju! JAJA. PUSS. Och Tack för bullarna. Kommer förgylla min bakisdag/jobbdag idag. PUSS

    2012-04-15 | 10:28:33
    Bloggadress: http://www.vaadsomhelst.blogspot.com
  • Miss C säger:

    Tess: DU ÄR FIN DU FANTASTISKA MONGO TILL UNDERBARN!!! <3

    .....och ja, man borde verkligen göra en ny grej varje vecka. Det skulle göra livet så himla

    mycket "rikare". Let's do it!!! :D



    Videon suger inte, du var inte ful, MEN - du kan göra en bättre video när alla ser hur galet

    snygg du är nu!? * klapp på axeln, Charlotte, fan va bra idé *



    MER BULLAR ( läs Pågen's Gifflar ) ÅT FOLKET!!! Puss på dig finaste Tessilicious

    2012-04-18 | 12:26:03
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Emma säger:

    Hej! ja e 13 år och har vägit 45 kg och gick ner till 31. Mitt bmi var på 12 och "dom" la in mig på sjukhus.. nu vill doktorerna att jag ska väga 50 kg !! och bli fet.. just nu väger jag 35,5 kg efter 5 månaders behandling.. men vad händer efter behandling ! blir man ett fetto som aldrig slipper sitt matschema ! :(

    2012-05-31 | 15:21:42
  • Miss C säger:

    Emma: Hej! 50 kg är inte mycket, även om det låter så i ditt huvud just nu. Duktig du är som

    tar emot hjälp, det är det inte alla som klarar av! Efter behandlingen är du förhoppningsvis

    såpass frisk att du slipper gå efter matschema. Kämpa vidare, lita på läkarna! :)

    2012-05-31 | 16:12:46
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: