Fredag IGEN

// Vardagsbloggande //

Hej och hå vad snabbt tiden går.... Vart tog sommaren vägen liksom....!? Nu är det som
ni vet höstmånad, och det märks verkligen. Träden börjar ändra färg (vilket trots allt
är helt otroligt vackert) och luften känns klarare. Många verkar tycka sämst om hösten
av våra fyra årstider, men det gör faktiskt INTE jag.  Älskar det faktum att vi HAR fyra
årstider i Sverige, och hösten är nog en av de bästa - just pga den friska luften, naturens
färger och alla mysiga höstplagg.



Någon som har några kul planer i helgen?? Själv ska jag åka upp till landet idag
och pyssla om mina två älsklingar ( = hästar för er som inte läst min blogg innan). Åker
tillbaka hem imorgon, för då är det dags för en date med tre gamla klasskamrater, bl.a.
Fabian som jag nämnt på bloggen tidigare. Ska bli riktigt trevligt. Myspys.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: