Sjuk igen?

// Vardagsbloggande //

Usch, känner mig inte alls bra... Har megaont i halsen, rinnande näsa och sådär "varmt"
bakom ögonen  (dock ingen feber, även om det känns lite så). Det är flera barn på dagis
som drabbats av streptokocker (halsfluss), så det är väl en massa mysiga bakterier som
hostas upp över mig om dagarna. Lagom gött. Har inte tid att bli sjuk nu. Behöver alltid
lite extra klirr i kassan!!! :) Har dessutom tänkt dra en sväng till Milano innan jul, så jag
MÅSTE hålla mig frisk...

Kommentarer

  • ingrid Paulsen säger:

    Forsøk te laget av fersk ingefær med sitron og honning............GOD BEDRING !!

    2011-10-26 | 19:53:47
  • Maria säger:

    Ja vi får hoppas att du klarar dig bra! Tack för denna veckan!

    2011-10-27 | 13:13:44
  • Miss C säger:

    ingrid Paulsen: Tack för tipset! Dricker massa varmt honungsvatten när jag är förkyld :)

    2011-11-10 | 20:18:45
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Miss C säger:

    Maria: Åh vad kul att du hittade hit! Kikade efter dig på Facebook, men det gick inget vidare,

    hahaha. Hoppas att du har det bra! :)

    2011-11-10 | 20:19:55
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: