Barcelona på måndag...

// Resor / Travelling //

Försöker packa lite... Har just kommit hem från dagis (jobbar ju som ni vet som vikarie).
Ska åka upp till landet i eftermiddag, men kommer hem imorgon igen. Måste träffa mina
fyrbenta älsklingar innan jag drar till Barcelona på måndag!!! Very important business...

Just nu har jag lite svårt att bestämma vilken väska jag ska ta till Barcelona... Lutar åt en
relativt liten resväska. Har ju maxsize på mitt handbagage, och jag har inte tänkt shoppa
sönder under resan (sen vet man ju inte hur det blir med den saken, men iallafall). Haha.
Ska stanna i Spanien fyra nätter, och det är fortfarande varmt där, så jag behöver inte ta
med en massa kläder, vilket brukar ta mest plats i väskan... Äh, det blir nog bra med den
lilla. Jag är ju en van Globetrotter numera (haha) så det lär lösa sig. No worries!!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: