Grät en ocean

// Mitt ätstörda liv //

Japp, idag har jag verkligen gråtit en hel jävla ocean... Var och träffade en psykolog
imorse. Hon var bra, men jag får tydligen inte ha henne som samtalsperson, vilket
hon tycker att jag behöver (ja tack, det kan man LUGNT säga att jag behöver).  Ska
träffa en jättebra tjej/tant/kvinna (???) som jag brukar prata med den 21:e nov och
prata med henne om 'vilken' psykoterapeut jag ska boka in mig hos... Böööh.

-   citat av Astrid Lindgren. Så fruktansvärt bra sagt.

Vi kom iallafall fram till att jag har en depression som behöver tas hand om, samt en
del tankar som behöver arbetas mycket med.  Jag känner mig såååå taggad att börja
med sånt här igen. Not.



Kommentarer

  • Emelie säger:

    Kämpa på Charlotte!!!

    2011-11-03 | 22:03:43
  • Miss C säger:

    Emelie: Tack, jag försöker! :)

    - har dock en riktig jävla svacka just nu. Usch.

    2011-11-10 | 20:31:03
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: