Genomsvettig

// Träning //

Nu har jag suttit och svarat på en massa kommentarer,  varit sjukt seg med det under
senaste veckorna... Ledsen för det... Har mått förjävligt länge nu, men just NU känns
det OK:  har nämligen suttit på träningscykeln medan jag svarat på alla kommentarer
och sitter fortfarande här,  genomsvettig.  Var dessutom på Friskis innan och tog mig
igenom ett Step-pass (+ gick till anläggingen och tillbaka). Men ja, har inte ätit vidare
bra idag  (alltså ätit för mycket skit), så det går väl jämt ut med all träning...

Men en träningsmässigt GRYM dag,  om man vinklar det åt det positivare hållet:

* gick till och från jobbet
* gick till och från Friskis-anläggningen
* Step på Friskis (60 min)
* 60 min på träningscykeln

...och nu följer lite styrka och stretch. PEACE.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack så jätte mycket!:)

    2011-11-12 | 17:51:27
    Bloggadress: http://maliten.se

Kommentera inlägget här: