Dansuppvisning 8/5

// Photos //

Bidde inte så mycket bilder, och de som blev handlar inte direkt om dans, hahaha!!! xD
Jag och syrran hade trevligare inne (ute) på Liseberg än i den kvalmiga Lisebergshallen.
Sjukt härligt väder, här snackar vi sommarvibbar!!! ;D




När blodsockret sjönk så köpte vi glass i stora lass!!! Louise fick en massa daimkulor på
sin (som förövrigt hamnade överallt där de INTE skulle vara)...  Snäll som hon är (host)
delade hon iallafall med sig, och satte en fin liten daimboll på toppen av mitt glasstorn...

Detta kallas "syskonkärlek" har jag hört.



Här kommer iallafall en liten film på några av mina kära discofjollor:



Kommentarer

  • Angelica säger:

    SM är ju där i helgen, och eftersom ni jämt har avslutningar i Lisebergshallen så tänkte jag fråga om hela golvet är sådär litet eller om det egentligen är större. För om golvet är sådär och man sen ska dela det i två så kommer det ju bli jättelitet ! :O

    2011-05-09 | 13:08:31
    Bloggadress: http://angeeliicaa.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Angelica: Den delen som används till uppvisningarna är lite mindre än halva golvet, så jag

    antar att de ska öppna upp lite mer till SM!!! Jag kommer och kollar på lördagen!!! ^^

    2011-05-09 | 13:55:07
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: