Träningsvärk å kurvor

// Träning //

Blaaah, inte helt bra i halsen än. Mandlarna är lite svullna.... Gick trots allt på Zumban
idag. Kände dock att kroppen inte var helt kry, men det gick ganska bra ändå... Körde
en extreme workout igår också (kan ju vara därför halsen bidde lite sämre igen), så nu
har jag en galen träningsvärk i vaderna. Det har nog inte hänt förut, hahaha. Typ enda
stället som jag vet är ren muskulatur!!! Om lår och rumpa vore i samma skick hade jag
fan inte klagat, haha. Menmen, är man kvinna så är man. Kurvor tillhör.



.....varför är inte idealkroppen som Marilyn Monroe's idag!? Jag hade ju varit helt
megapoppis!!! Men nej, dagens superskinny. Been there DONE that. Men jag hoppas
att jag kan forma till kroppen liiite iallafall. Min rumpa är typ........större än din!? xD

Kommentarer

  • Martina [Eluminél] säger:

    Sv: Men om man frågar killar (oftast dom jag iaf bryr mig om vad dom tycker) så gillar dom tjejer som är kurviga (du och jag t ex) än tjejer som är modellerna på VOGUE. För det är liksom inget snyggt.



    Så tänk mer på att killar gillar kurvorna mer, det känns rätt bra då:P

    2011-03-08 | 22:47:11
    Bloggadress: http://eluminel.blogg.se/
  • Celia säger:

    Du är inte kurvig! Du ser helt perfekt ut! Hade varit överlycklig om jag såg ut som du... <3

    2011-03-08 | 23:37:07
  • Miss C säger:

    Martina och Celia: <3

    2011-03-11 | 15:03:23
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: