Aj min haaals

// Vardagsbloggande //

Vaknar med redigt ont i halsen, kul. Speciellt eftersom jag har ryskalektion om 45 min.
Till eftermiddagen blire zumba. My ass att jag missar det. Fan va bläää hatar att ha ont
i halsen. Sjukt irriterande........ Fast förutom min stackars hals så mår jag ovanligt bra.
Glad i hjärtat. Känner mig nästan lite vacker från time till time.

Sitter btw och lyssnar på Sara Lumholdt's Enemy. Konstigt att den inte gick vidare...
Hon sjunger inte speciellt bra iofs, men låten är naaaaaaajs. Men okej, den skulle ändå
inte vunnit finalen såå... Menmen, lyssna på den här.

Time for morning coffee!!! <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha, jag gillade ju den med, Melodin är najs som fan. Däremot sjunger hon sååå svagt. Och jag tycker hon tycker hon säger " Your'e the END of me.." hahahah XD

    2011-03-01 | 11:33:33
    Bloggadress: http://eluminel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: