Zumba!?

// Träning //

Ligger i min säng och lyssnar på Robyn, gött... Det är i princip vad jag har gjort under
heela dagen, haha. Har varit ovanligt trött ett bra tag nu, men det beror antagligen på
medicinövergången  (från Sertralin till Fluoxetin) ... Känns som att det blivit mycket
bättre matmässigt efter att jag började med nya tabletter. Wohoo!!! Nu är det bara att
komma igång med träningen också..... Känner mig inte alltför motiverad  -  fast förut
när jag lyssnade på "Teeth" med Lady Gaga var jag tvungen att hoppa runt lite, haha.
Har anmält mig till två kurser nu till våren; lyrical jazz och Zumba. Ska bli nice... ^^

Någon som testat Zumba? Är det kul, jobbigt, enformigt...!? Är lite nervös faktiskt!!!
Sen får jag försöka gå ut och gå mer som jag alltid gjorde innan också... Jag SKA vara
i "min fina form" i maj... DET är mitt mål. Punkt.

Kommentarer

  • SUSANNAH säger:

    zumba är riktigt kul! lite smågalet sådär :) tog ett tag innan jag lärde mig stegen, haha.

    fluox. funkar bra på mig med :) kul att dom var bra till dig!

    2011-01-03 | 09:26:02
    Bloggadress: http://livetscharm.blogg.se/
  • A säger:

    Jag har testat zumba två gånger med Lotta. Det var grymt roligt! :D

    2011-01-03 | 10:23:49
  • Miss C säger:

    SUSANNAH: Härligt!!! Hoppas på att det är en bra och allsidig träning för mig, behöver

    tona kroppen lite efter englands-hets-ätandet... -.-'

    Angående Fluoxetin; tycker du att effekten är lika bra nu som i början när du började

    ta medicinen? Så att man inte "vänjer sig" och börjar må dåligt igen... Kramar C

    2011-01-03 | 13:26:06
    Bloggadress: http://missc.se/
  • Miss C säger:

    A: GÖÖÖTT :D

    2011-01-03 | 13:26:51
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: