Lugna veckan

// Vardagsbloggande //

Hahaha, ja, jag har inte direkt gjort något för att liva till det... Började min distanskurs
i ryska i tisdags. Gick bara fint. Läste ryska i högstadiet och ville ta upp det igen. Skönt
att ha något att tänka på (trodde aldrig att jag skulle VILJA plugga igen så snart). Gött
slappt att kunna plugga "gå till skolan" i nattskjorta, haha... <3

Nu ska jag sätta mig i mitt lilla rum och göra smycken. Min älskling ligger i min säng så
jag ska passa på att snutta lite med honom (ja, det är fortfarande en katt). Ha det fint!!!

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Vad häftigt med ryska!



    svar: Ja visst är den vacker! Jag har länge velat tatuera en fjäder, det gäller bara att bestämma sig vart :)



    2011-01-27 | 11:10:02
    Bloggadress: http://niosekunder.blogg.se/
  • Miss C säger:

    Lisa: Tihi, kul att någon annan också diggar ryska!!! :D

    Skulle vilja ha en liten tatoo på skulderbladet. Vet inte riktigt vad dock...

    2011-02-05 | 11:23:15
    Bloggadress: http://missc.se/

Kommentera inlägget här: